25 באוגוסט 2017

כרטיסים במתנה: Timber Timbre

timbtimb

וואו, כמה שאני אוהב את Timber Timbre, ההרכב הקנדי שיגיע ביום רביעי להופעה בבארבי תל אביב, וכמה יש לי להגיד על האמנות העקמומית והמכשפת שלהם. אבל איתמר ברנשטיין, רעי כאח לי, כתב טקסט כזה יפה במיוחד לפוסט הזה, שאני מרגיש שכל מילה שלי תהיה רק הפרעה. אז אגיד רק זאת: אתם חייבים לבוא להופעה הזו. אם אתם לא מאמינים לי תקראו את איתמר. ואם בא לכם כרטיס בחינם – תגיבו כאן למטה. אליך, איתמר:

מצאתי את עצמי צף בתוך נהר
מאת איתמר ברנשטיין

יש משהו לא פשוט בידיעה שאתה הולך לראות הופעה של להקה שאתה כל כך אוהב. אפשר בטעות לחשוב שזה דבר שמתרחש אצלי כל שני וחמישי, אבל בדיעבד אני מבין – מעטות הלהקות שאני אוהב כשם שאני היום אוהב את Timber Timbre. אולי אף ראוי לחדד – לא רק אהבה רחשתי במרוצת השנים כלפי הלהקה הקנדית, כמו גם יראת כבוד עצומה.

טימבר נכנסו לחיי לראשונה לפני קצת יותר מחצי עשור. בעקיפין, ממש בזכות הבלוג בו נכתבות שורות אלה. זוגתי דאז הייתה עוקבת אחרי "עונג שבת" בשקיקה ואת צלילי הגילויים השבועיים שהצטברו מקריאת שורותיו הייתה משמיעה בחלל הבית הקטן בו גרנו בשכונת פלורנטין. במובן מסוים, ההיכרות עם טימבר טימבר נכפתה עליי, קצת בדומה לאיך שנכפה על מאזין גלגל"צי להכיר בעל פה את ״טודו בום״ – לא היה לאן לברוח מזה. ואכן, בתחילה לא חיבבתי, ואפילו מעט נבהלתי, מן האיטיות והמלנכוליה שבשיריהם, מהחספוס והאפילה הטמונה בסאונד ספק אקוסטי, ספק נובע ממגבר גיטרה תקול שמקומו כבר מזמן בפח. אך עם כל האזנה, כפויה ובהדרגה גם רצונית, נפערו סדקים קטנים שלמדו לקבל בחום את הצליל וההגשה המיוחדים של טיילור קירק ולהקתו הקנדית, שלא רק שגדלו על אוזניי, אלא גם עיצבו מחדש את לבי כרצונם – תהליך שהושלם סופית עם יציאתו של אלבום חדש ב־2014.

"Hot Dreams" שיר הנושא מאלבומם החמישי, שיצא עבור לא־מתעדכן כמוני בהפתעה גמורה וטרף את הקלפים על הסאונד הפולק־בלוזי המוכר, חתם סופית את העסקה. עד כדי כך עד שנוצר אצלי הצורך האובססיבי להשמיעו לכל אזרח תמים שנכלא למכוניתי בשעת נסיעה, תחת הכותרת "השיר עם הסוף הכי גאוני, רק תשתוק ותקשיב". אבל מה שאני רוצה לעסוק בו בהמשך הטקסט הוא הופעתם המיוחדת של הטימברים בארץ – כפי שנחרטה בראשי לפני כשנתיים. לא בניתוח טכני וביצועי, אלא כחוויה רוחנית לכל דבר.

כשם שפתחתי – יש משהו לא פשוט בידיעה שאתה הולך לראות הופעה של להקה שאתה כה אוהב. להקה שאתה רוחש לה יראת כבוד. לראות דבר שהוא כה כבד משקל עבורך, בפורמט החי, זה קצת כמו ללכת לפגוש, אחרי מספר שנים טובות, את אהובתך משכבר הימים. אתה מתארגן, מכוון לשלמות ומתבאס על כל מהלומה לקראת המעמד המרגש ביום החשוב. אבל כשם שכולם כבר יודעים, הדמיון לא ידמה בסופו של יום למציאות, ואכן בתחילת המופע החוויה עוד הייתה קשה.

לקח לי זמן, לצערי, להפסיק להתעסק בזוטות – הזוג המתכנן בקול רם את הסופ"ש העתידי, הצלם המעצבן שדוחף את עדשתו לפני כולם, ושאר סיטואציות מוכרות יותר ופחות שכמו נשלפו מיומנו של שוחר הופעות. אבל אז זה קרה. וכשאני אומר "אז", אין לי באמת מושג לומר מתי. אבל רגע אחד, בפתאומיות מוחלטת, מצאתי את עצמי צף בתוך נהר.

זרם התחיל לנוע בצניעות ובעומק רדוד, מספיק על מנת לשחרר רגליים ולהיסחף בדרכו. לפתע נגלים עולמות חדשים. המים נעשים עמוקים וכבדים, הצמחיה שבגדות נצבעת בצבעי הפריחה והזרם הולך ומגביר את קצבו עד שאין כבר שום שליטה על הסחף המוזיקלי בו נשבית. בחלוף ההופעה הבינותי – טימבר טימבר לא באו לתת גרסא חיה לשיריהם שכבר שמענו ואהבנו בבית. הם באו לקחת אותי למסע בו כל שיר הוא נוף אחר המתגלה בדרך. הם עשו זאת לאט ובטוח, שלא לפספס אף צליין המעוניין לקחת חלק בדרכים, ואחרי שכיוונו בעצמם את הזרימה הם גם הצטרפו אליה בקפיצת ראש. עד שהגיע ההדרן, הבארבי כולו כבר הפך לבריכה של מים חיים, ובתוכה מקור עשיר של השראה, יופי ואנרגיה – כזאת המנצנצת לאנשים בעיניים הלא מאמינות במרחק הרב אותו עברו בלי כמעט להרגיש.

איך אני יודע שלא כל תו ותו בהופעה היה מתוכנן, שאולי לא היה דבר ספונטני במה שהרגשתי ובעצם נפלתי שולל באשליית הבידור המבוימת והכתובה מראש? כאן נכנס בחשבון נתון שהתגלה לי רק מאוחר יותר, והוא שטימבר הגיעו להופעה המדוברת בהרכב חסר – ללא בסיסט. נתון שהיה מורגש ומפריע לאין שיעור בכל מופע בידורי מן הסוג המוקפד, אבל בעת כניסה למסע רוחני בחסות מוזיקלית, הוא כנראה קצת פחות משמעותי.

בשנה החולפת טימבר הספיקו לשחרר אלבום חדש בשם Sincerely, Future Pollution, שכמעט ולא זכה להתייחסות מהמדיה, לפחות בהשוואה לקודמו בתור. אבל בעיניי הוא ללא ספק חלק נוסף במסע הבגרות שהמוזיקה שלהם עוברת, כולל קינה מצלולית ברורה לדיוויד בואי, גיבור תרבות שככל הנראה שאבו ממנו לא מעט השראה, שכן לצד ידיעתו המחוננת לספק בידור, ידע גם להוביל צליינים רבים בזרמי נהרות המוזיקה. ב־30 באוגוסט טימבר טימבר יגיעו בפעם השניה למועדון הבארבי, מחוזקים הפעם בבסיסט הנעדר ובעולמות חדשים שגילו בדרך וכעת מוכנים לשיתוף על הבמה עם בריכת מעריציהם. איני יכול להמליץ יותר על חוויה מרגשת וסוחפת כמו זאת בה זכיתי לפני כשנתיים – פשוט שחררו רגליים, עצמו עיניים ותנו לקול המהדהד להוביל אתכם בחשיכה.

אז מה צריך לעשות כדי לזכות בכרטיס?
השאירו תגובה. זה כל מה שנדרש מכם. (אם אתם רוצים להיות יצירתיים, ספרו איזו הופעה גרמה לכם להיאבד בתוך מסע רוחני). הקפידו להשאיר את כתובת המייל שלכם בשדה המתאים (אל תדאגו, היא לא חשופה לאיש מלבדי), והזוכים, שייבחרו אקראית, יקבלו במייל הודעה על הזכייה. איזה כיף לקבל מתנות! תודה לאיתמר!
שימו לב: ההגרלה תהיה פתוחה עד שני בערב!

121 תגובות על “כרטיסים במתנה: Timber Timbre”

  1. ניר הגיב:

    אולי הפעם 3>

  2. גיל הגיב:

    ההופעה של רדיוהד גרמה לי להתאהב מחדש בהופעות ובמוסיקה. זו נראית לי אחלה הזדמנות להמשך הרומן

  3. עידו הגיב:

    אני כל-כך אוהב את Timber Timbre. זכורה לי במיוחד טיסה בה האזנתי ל-Grand Canyon מ "Hot Dreams" בה נפלה עלי כזו נעימות…

    לו אזכה, זו תהיינה מתנה נפלאה.

  4. יסמין הגיב:

    חלומי וקסום – ממש ירגש אותי לראותם

  5. נמרוד הגיב:

    The national
    גרמו לי למסע רוחני בהחלט.

  6. ורד הגיב:

    יווו איזו המלצה, אשמח ממש להכיר. מוסיקאים קנדים זה מבטיח. לאחרונה עפתי לחלל עם רדיוהד בפארק. תודה!

  7. מסע רוחני זה Wovenhand. מה זה חשוב באיזו דת.

  8. אלון הגיב:

    קודם כל איזה כתיבה יפה בול ללב עם המוזיקה ברקע של טימברטימבר כמובן,
    לא מעט הופעות גרמו לילמסע רוחני – להסחף לתוך כל צליל וכל קול לחוויה שיותר גדולה ממני, להיות חלק – ניקולס ג'אאר במסע פיזי נפשי, דניאל גונסטון בבהייה שגרמה לי לצלול פנימה.
    אבל מעל הכל , בעיירה נידחת בדרום צרפת לפני 5 שנים ראיתי את סיגרוס בתאטרון פתוח ישן.
    עם עוד 5000 איש

    ואני לא זוכר כלום מההופעה הזו –
    אני זוכר את האקורד הראשון שנוגן עם קשת של כינור על גיטרה חשמלית ואיך שכל הדם הגוף שלי רטט, ברכיי קרסו והתיישבתי על הרצפה מכופף ובוכה. לא מהתרגשות אלא מעמקי נשמתי מקול שרצה לצאת ולא יודע איך.
    הרגע הבא בהופעה היה שניה אחרי שנדלקו האורות, סוף ההופעה וכל הקהל יושב על היציעים וברחבה מקדימה ויש שקט.

    חיי השתנו מאז, גם אם לא הבנתי את זה אז, חיי השתנו מאז והרבה בזכות הקול הזה שיצא לו החוצה בקשת על הגיטרה החשמלית, אי שם בדרום צרפת

  9. נועם הגיב:

    מוסיקה הודית 🙂

  10. מיכל הגיב:

    שלום גד באינדינגב ב-40 מעלות. פטה מורגנה

  11. יובל הגיב:

    Deerhunter.
    והגיע הזמן שיבואו גם לביקור בארץ.

  12. נבות הגיב:

    הי
    האמת,בעוד כמה ימים אני חוזר ללמד וממש מתאים לי לפני זה לצאת למסע מקומם רוח! תודה מנבות

  13. הדס שיר הגיב:

    Kaitlyn Aurelia Smith המהממת היפנטה אותי ולקחה אותי הרחק!

  14. יואב הגיב:

    Mercury Rev

  15. שירלי הגיב:

    ההופעה האחרונה של בריאן ג'ונסטאון מסקר בארץ.

  16. עמית הגיב:

    רדיוהד בפארק, הופעה בלתי נשכחת!

  17. סופי הגיב:

    אוף, נורא רוצה ללכת אבל נגמר לי הכסף מכל ההופעות הקיץ. 🙁 מחזיקה אצבעות.

  18. שלומי הגיב:

    דויד פרץ מחמם את אלינור פרידברגר

  19. תם הגיב:

    לצערי לא מצליח לחשוב על כזו. אולי הפעם?

  20. שועלי הגיב:

    המממ!

  21. מיצי הגיב:

    פטי סמית׳ מול סינרמה חצי ריקה, שהלכה והתרוקנה עוד יותר כשמי שהגיעו בשביל הפוזה נשרו בדרך. הופעה ארוכה וקשה, שבמהלכה היא ביקשה מהמעט שנותרו באולם לגשת אליה, להתקרב לבמה. היא החזיקה ביד ספר של אלן גינצברג וקראה חלקים מתוך יללה והכל הרגיש כמו טקס מכושף שזכינו להשתתף בו, בניצוחה של קוסמת פרועה ונהדרת שאיש לא מבין. עברו כמעט 20 שנה ואני עדיין זוכרת

  22. יולי גורודינסקי הגיב:

    dirty beaches

  23. בועז הגיב:

    Son Lux!

  24. טל הגיב:

    באופן מוזר להחריד, הם מזכירים לי את ניק קייב. בעיקר הסשן המפורסם שלהם בפריז:

  25. אור א הגיב:

    הייתי עם שני הבנים שלי בהופעה הקודמת והיה מעולה.
    אשמח אם תפנקו את שניהם, שאחד מהם חוגג בול – היום – יומולדת 20 :>
    תודה

  26. ברק הגיב:

    רדיוהד 🙂

  27. עדי הגיב:

    פליט פוקסז ממש בחודש שעבר

  28. אבישי הגיב:

    בנובמבר האחרון ראיתי באיסלנד את Múm מנגנים פסקול להקרנה של סרט גרמני אילם שקוראים לו משהו זונטאג. זה היה משגע.

  29. ורוניקה הגיב:

    לאחרונה James Vincent Mcmorrow, אבל עדיין לא ראיתי אותו בלייב.
    מקווה לזכות👏👏

  30. גיא הגיב:

    אמן🙏🏽

  31. ניר הגיב:

    אקספלושן אין דה סקיי

    אקספלושן
    בתוך
    הראש
    שלי

  32. רתם הגיב:

    לפני שנה הייתי בפסטיבל המוזיקה של ריקאוויק, כל מיני להקות, זמרים וצמדים שרו וניגנו בחנויות ספרים וחנויות בגדים ברחוב הראשי. חלקם באנגלית, חלקם באיסלנדית. חלקם בצעקות, חלקם באיסלנדית. יש משהו מאוד מוזר ושונה בלראות הופעות לבד בצורה כזו, אפשר לשקוע באמת במוזיקה ובמחשבות…

  33. Sharon הגיב:

    כל הופעה זה מיני מסע רוחני, לא?

  34. franny הגיב:

    אני רוצה!
    אם התשובה שלי היא "הופעה של ארקייד פייר במועדון קנדי בגודל של הברבי" זה נחשב להשווצה?

  35. ניבי הגיב:

    השאלה הזו באה לי בזמן, חזרתי לפני כמה ימים מאיזה פסטיבל עלום שם בבלגיה, שנסענו אליו בעיקר כי Elbow הופיעו. בכיתי מהרגע שהם עלו לבמה עד הבוקר למחרת.
    אולי הפעם.

  36. אריאל הגיב:

    Wovenhand

  37. אורן הגיב:

    אני צריך לחשוב על זה.

  38. שי הגיב:

    קוקורוזי ביפו ללא ספק

  39. יובל הגיב:

    פעם שלישית גלידה 🙂

  40. דניאל הגיב:

    אני ממש אשמח לראות אותם

  41. אלון הגיב:

    סיגר רוס

  42. אורי הגיב:

    אורי אלבוחר הנסיך הבלתי מעורער של הרוחניות האלקטרונית

  43. לירון הגיב:

    היי גיא 🙂
    טימבר טימבר מדהימים , ראיתי אותם מצד הבמה לפני כמה שנים. אשמח לראות אותם שוב!

  44. PAZ הגיב:

    סאן לוקס בבארבי

  45. גל הגיב:

    נשמע טוב

  46. דינה הגיב:

    🤞🏾💗

  47. חי הגיב:

    מופע זריחה של שלומי שבן במצדה… בעוד רוב האנשים היו מנומנמים שם, עמדתי שורה ראשונה מקשיב לכל תו, צועק כל מילה והמעבר מלילה ליום כאילו קרה ברגע

  48. אלון הגיב:

    אין הרבה הופעות שלוקחות אותך למסע לתוך הנפש…
    לדעתי 2 ההופעות השוות של השנה זה
    timber tumber
    slowdive

  49. אורי הגיב:

    דווקא לא מסע רוחני אבל היתה הופעה אחת שהייתי בה של איינג'לסי שבה ראיתי חבורה של אנשים מבסוטים אש מנגנים חלקם יחפים בשמחת חיים כזאת מדהימה ומדבקת שאחרי זה במשך שבוע רק אמרתי לעצמי שזה צריך להיות החלום של כל אחד מאיתנו בעולם. לעבוד בעבודה שבה אתה יכול לרקוד יחף מבסוט עד השמיים. חלום

  50. עמיר הגיב:

    ההופעה הקודמת של טימבר בבארבי גרמה לי לצאת למסע והפוסטר שלה שתלוי לי בסלון מזכיר מחדש בכל פעם

  51. עינת הגיב:

    Timber Timbre 🙂

  52. אורית הגיב:

    All them witches

  53. בת חן נתן הגיב:

    וכטר 2006 ההופעה של THE NATIONAL ריגשה עד דמעות

  54. אלי הגיב:

    חד משמעית רדיוהד בישראל. התרוממות רוח של ממש

  55. דימה הגיב:

    נשמע מצויין

  56. יאיר הגיב:

    חוזה גונזלס בהופעה האחרונה בבארבי

  57. נועה הגיב:

    כתבה מעולה, האמת שקצת הלכתי לאיבוד בהופעה של tame impala..מתה ללכת לטימבר טימבר ולחוות משהו קרוב למה שחווית.

  58. אמיר הגיב:

    פורטיסהד על גדות נהר הסן ב-2014. הופעה שאי אפשר לתאר במילים

  59. אור הגיב:

    ארקייד פייר בליסבון. ואו

  60. בן הגיב:

    הופעה של רוקפור בה ביצעו את "האיש שראה הכל" במלואו ולפי הסדר, בשנת 2011

  61. מיטל הגיב:

    יווווו, מעוניינת ❤
    המילים של איתמר כה יפות 🙂

    אוקי,לבחור הופעה מכל מה שקרה פה בשנה האחרונה זה קשה אז פשוט נלך על פרס ההתמדה. אביב גדג׳.
    תמיד מוצאת את עצמי בסוף, אחרי שעברתי את כל טווח הרגשות האפשריים, במקום להיות תשושה נפשית, לא רוצה שייגמר. ושרף אורנים לגמרי לקח את זה עוד כמה דרגות קדימה.

    שיהיה שבוע מעולה 🙂

  62. ימית 2000 הגיב:

    אבי עדאקי

  63. נמרוד הגיב:

    הופעה של the aprons בלבונטין התגלגלתי להופעה הזו די במקרה הופעה ישיבה מהטובות שהייתי בשנה
    האחרונה.קסם

  64. איתן הגיב:

    בריאן ג׳ונסטאון מסקר בבארבי!!! 3 שעות וחצי של התעלות נפשית:)

  65. דויד הגיב:

    איגי פופ 7.7.2007 – אקסטזה למי שהיה בגני התערוכה.

  66. ליטל הגיב:

    טאטרן, פסטיבל יערות מנשה 2015.
    לא יודעת אם לקרוא לזה חוויה רוחנית, אבל זו הייתה אחת ההופעות הטובות שראיתי בחיי ולעולם לא אשכח אותה.

  67. אור הגיב:

    נשמע נהדר

  68. אלון הגיב:

    ההופעה של The Fall בבארבי לפני כמה שנים. עונג צרוף.

  69. שירי הגיב:

    בסדר עולה:
    1. פול סיימון בארץ
    2.פיקסיז בבלומפילד
    3.רדיוהד בפארק הירקון

  70. שי הגיב:

    ההופעה של múm בבארבי ב-2009

  71. טל הגיב:

    אדם קומן באינדינגב לפני כמה שנים, היה שם גם מסע פיזי בעקבותיו עם הגיטרה…

  72. נמרוד הגיב:

    Low בבארבי – קל!

  73. תום הגיב:

    ג'ואנה ניוסום כמובן…!

  74. יוסי הגיב:

    בלונד רדהד בהופעה הראשונה בבארבי.

  75. jijimiji הגיב:

    ההופעה של ג'ואנה ניוסום בישראל. הסאונד היה פנטסטי והמתופף היה מכשף.
    פשוט נעלמתי לגמרי במוסיקה…

  76. טל הגיב:

    פולייקזואיד בפרימוורה סאונד פסטיבל בשקיעה, ההופעה הראשונה שראיתי בפסטיבל וכבר היה ברור שהיא הכי טובה

  77. לין הגיב:

    כתיבה שגורמת לhot dreams

  78. כלב בגודל סביר הגיב:

    ההופעה האחרונה של אלג'יר.

  79. לוטם הגיב:

    הייתי בהופעה שלהם לפני שנתיים. כל כך חיכיתי, ואז הבנתי שאין לי עם מי ללכת כי אף אחד לא הכיר את הלהקה הגאונית הזאת חוץ ממני. אז יריתי לכל הכיוונים והזמנתי בערך כל אדם שאני מכירה בידיעה שכולם יחזלשו אותי לשמע הצלילים הההזויים של טימבר, אבל להפתעתי שני חברים שלא קשורים אחד לשני אישרו הגעה 😂
    ואז החל החשש שלא יהיה על מה לדבר איתם ושאני אחראית אם הבילוי הוא כושל, ויותר מכל רציתי פשוט להנות מהמוזיקה. ההופעה הייתה משוגעת משוגעת ואחריה פשוט לא הייתי צריכה יותר לדאוג לנושא שיחה כי שלושתינו היינו מהופנטים.

  80. שרית הגיב:

    וואו…היו לא מעט כאלו
    אבל אני אבחר לציין את הנשיונל the national.
    לקח לי הרבה זמן לנחות חזרה לקרקע

  81. איתי הגיב:

    אני זוכר את ההופעה האחרונה של SWANS בארץ, הרגיש כאילו שתי רכבות הרים עוברות לי באוזניים. זו הייתה ההופעה הכי מדהימה שהייתי בה. טס לברלין לראות אותם שוב לפני שהם מתפרקים

  82. רועי הגיב:

    ג'ף מנגום, פרימוורה סאונד 2012

  83. גיא הגיב:

    מקווה לזכות הפעם!

  84. Yoav הגיב:

    ההופעה של לואו.
    פשוט לשקוע עמוק בתוך חוויה דתית

  85. מיכל הגיב:

    אשמח לזכות!

  86. טל הגיב:

    כרמלה גרוס וגנר

  87. ינשוף הגיב:

    ההופעה של רוג'ר ווטרס בארץ (יתכן שהיו מעורבות בעניין השפעות כלשהן).

  88. ליאור הגיב:

    הלוואי שאזכה! פליזזזז

  89. אריק הגיב:

    פרודיג'י 🙂

  90. לימור הגיב:

    אמן ואמן שאזכה בכרטיס.
    ההופעה שאיבדתי בה את זה לחלוטין (בקטע טוב) הייתה של מודראט בנובמבר האחרון.

  91. שירלי הגיב:

    יאוו!
    שי בן צור הוא המנטור הרוחני-מוסיקלי שלי.

  92. שירלי הגיב:

    CocoRosie בתיאטרון גשר!
    פוצצו לי את הלב
    עשו לי נעים בכל הגוף
    נתנו שואו שגרם לי לבכות פעמיים.

  93. אלכסנדרה הגיב:

    מאוד רוצה

  94. רחלי הגיב:

    רוצה כרטיס!
    אפרת בן צור במופע חמש שנים לאלבום רובין בסוזן דלל. הופעה מכשפת

  95. עדי וינטראוב הגיב:

    איזו גרמה לך?

  96. מיכל אלפרשטיין הגיב:

    ההופעה של קוקורוזי הנפלאות

  97. עינת בן עזרא הגיב:

    ההופעה של הסטונז הגשימה לי חלום

  98. דניאל הגיב:

    🙂

  99. עודד הגיב:

    סוניק יות – פרימוורה 2009 – לא הבנתי מאיפה זה בא;

    אשמח לכרטיס 🙂

  100. בני הגיב:

    שלום גד והיהלומים

  101. אורנה הגיב:

    מיקי בלאנקו. הופעה מאולתרת בברקפסט. מעט קהל. אנרגיות גבוהות. זה פשוט לא היה דומה לשום דבר שראיתי בחיים.

  102. פלונטר הגיב:

    Secret Chiefs 3

  103. רן הגיב:

    רדיוהד ליסבון 2016

  104. איל הגיב:

    Secret chiefs 3 בבארבי
    Pearl Jam בוולס פארגו סנטר בפילדלפיה

  105. חנן הגיב:

    האמת שההופעה של פיוריטי רינג בבארבי הייתה הדבר הכי קרוב להתעלות שהרגשתי אי פעם בהופעה. צמוד לבמה, צורח את המילים, אשכרה מתאחד עם המוזיקה המכשפת הזו. אני זוכר מישהו מאחורי צורח "כןןן" על הבנייה המדויקת של הביט כשאחד השירים האהובים יותר נכנסו, ואמרתי לעצמי פאק, אני לא לבד.

  106. ענב הגיב:

    אני זוכרת שכבר בצליל הראשון של ההופעה של טאטרן נכנסתי למצב מדיטטיבי. מכל ההופעות הגרנדיוזיות שהייתי בהן, דווקא זו גרמה לי לאבד את עצמי ולשקוע לשעה וחצי של סחרור מרוכז. בכל הופעה מאז אני מקווה לשחזר את התחושה הזו.

  107. Eugene Rastinyak הגיב:

    וואלה, יש לציין לטובה את M83 כשהם ביקרו בארץ והראו לי אלקטרוניקה איכותית מהי.

  108. נעמי הגיב:

    רוצה לראות אותם!
    מסע רוחני-
    יש מלא, אבל בעיקר זכורה לטוב הופעה פרטית שעשו רק לי mother mother
    וכשיצאתי ממנה ניסיתי לא לשמוע כלום ברכבת כדי שהצלילים הללו ישארו לי באוזניים

  109. יובל הגיב:

    אני רוצה!

  110. ג'ני הגיב:

    תודה:-)

  111. בר הגיב:

    אני אשמח לקבל כרטיס 🙂

  112. שחר הגיב:

    שווה!

  113. גלעד הגיב:

    ארקייד פייר במלבורן (ספציפית עם afterlife שזו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את השיר)

  114. עידו הגיב:

    אולי הפעם