17 בנובמבר 2014

כרטיסים במתנה: Sun Kil Moon (+פוסט אורח)

לא מעט שנים אנשים סביבי לוחשים ביראה את השם מארק קוזלק, ההוא מ-Red house painters שכיום קורא לעצמו Sun Kil Moon. וכמו כל מאזין סקרן ורעבתן שאוהב מוזיקה איטית וחודרת, הלכתי פעם אחר פעם להקשיב.

ולא אשקר לכם – זה לקח זמן. זה לקח שנים. לא מעט שנים. אבל בסוף זה קרה. וזה קרה ביתר שאת באלבום האחרון שלו, Benji, שפשוט פירק אותי לרסיסים ועדיין עושה את זה בכל פעם שאני מאזין לו, דבר שקורה די הרבה.

והנה, שנה אחרי שביקר פה, חוזר Sun Kil Moon להופעה בבארבי בת"א ב-6 בדבצמר. ואף על פי ש-Benji הוא אחד האלבומים הכי עצובים ששמעתי בחיים, מדובר בוואחד ידיעה משמחת.

לכבוד העניין גייסנו את החבר האמיץ והמוזיקאי הנהדר דיוויד בלאו, שכתב כמה מילים קולעות להפליא על קוזלק ועל השירים שלו. אם אתם עדיין לא מכירים את המוזיקה – הנה מקום נהדר להתחיל ממנו. אם אתם כבר מכירים – בסוף הפוסט הזה אני מחלק כרטיסים בחינם להופעה.

Mark-Kozelek

בכבוד רב אני מעביר את המקלדת לדיוויד:

את השם מארק קוזלק שמעתי בפעם הראשונה בתקופת התיכון. המתופף של הלקה שלי דאז, מרטין, השמיע Red House Painters ברכב בדרך לחזרה, ואמר שזאת הלהקה האהובה אליו. די הופתעתי לשמוע את זה בגלל שהוא הכיר ואהב כל כך הרבה להקות ודווקא במוסיקה שהתנגנה ברקע לא "קרה הרבה"; זמר ששר ממש לאט בקול הרבה פחות גרנדיוזי ממה שהורגלנו לשמוע בזמנו (באזור השרון) מרוק אמריקאי, ותוף סנר שמכה כל חצי שעה.

זאת הייתה ההיכרות הראשונה, אך רק שנתיים אחרי, כשהייתי בתחתית (לא הבית קפה אלא השירות הצבאי) למדתי להכיר את הקול של מארק קוזלק ולהבין בדיוק למה הכי ברור ש-RHP הם הלהקה האהובה על מרטין ולמה פעמים רבות הם הלהקה האהובה עלי.

לאחר שנה בחיל התותחנים הפכתי לחובש הפלוגתי ולשמחתי היה לי סיי מסוים בבחירת התותחנים הצעירים שיצאו לקורס חובשים ושנה מאוחר יותר יחלקו איתי מקום במרפאה הגדודית. הם לא היו החובשים הכי מורעלים וגם לא נותני שירות בחסד, אבל זאת הפכה למרפאה עם הטעם המוסיקאלי הכי משובח, כל נהגת ריו או טבח ממורמר שבא להוציא איזה ג' זכה ליהנות מפסקול שכלל את מיטב להקות האלטרנטיב של התקופה (תענוג שמעטים מהם נראו כמעריכים).

בכל מקרה, באחד הלילות הקרים יותר באחד מהחורים שכוחי האל בהם היינו, מור (אחד החובשים הנ"ל וחבר טוב עד היום) סיפר לי על אלבום שהזמין, של להקה שמנגנת ממש לאט ושר בה זמר עם הקול הכי עצוב ומרגש טקסטים על מקומות שכוחי אל, נכספים בהשוואה לחור שהיינו תקועים בו באותו רגע. אחרי שמור הריץ עליו כמה סיבובים, האלבום מצא את עצמו בדיסקמן שלי. כששמעתי את הלהקה בפעם הראשונה מאז אותה פעם בשנות העשרה המאוחרות הבנתי שזאת לא להקה שאפשר לשים ברקע לחזרה ברכב; זאת להקה שלהקשיב לה זה ה-main event.

"Evil" היה השיר הראשון ששמעתי, שיר שבו הוא נזכר בסצנות מעברו במיד ווסט: התגובות של האנשים לחזות המשונה שלו גורמות לו להרגיש טוב, כאילו למרות שהוא שם איתם בחור הזה הוא לא באמת אחד מהם.

באותם שנים באמת טחנתי את הלהקה הזו והיא גם פתחה לי את שער לכל הז'אנר של Slow-Core ו-Sad-Core ולהקות כמו Codeine, Arab Strap וכדומה, אבל גם לאחר צלילה בלתי מרוסנת אל תוך הז'אנר אני יכול להגיד שבחיים לא שמעתי מישהו עצוב ומעציב כמו מארק קוזלק. הוא כנראה סמכות בענייני עצבות, וגם תחרותי בעניין הזה. זכור לי איזה סיפור על זה שהוא ביקר את ריצ'רד באקנר על כך שהמוסיקה של באקנר לא מספיק עצובה בשביל להתחרות במוסיקה שלו (זיכרון מעורפל – יש לקחת בעירבון מוגבל).

אחד הדברים שהופכים את הכתיבה של קוזלק למהנה יותר מזו של כל בכיין מצוי (חוץ מהכישרון שבו זה נעשה) היא שלמרות העצבות התהומית מדובר בבן אדם אינטליגנטי מאוד עם חוש הומור ציני וטוב. קריצות הומוריסטיות באות לידי ביטוי בבחירות הפחות צפויות לקאברים, כמו "Shock Me" של Kiss, ואלבום שכולל 3 קאברים ל-AC\DC ואז עוד אלבום שלם שמורכב רק מקאברים ל-AC\DC, התפקיד שלו ב-"Almost Famous", בו הוא מגלם קלישאה של בסיסט טיפש ורדוד. אפילו יש לי חבר שזכה לקטילה ממנו בהופעה בברצלונה (לאור המראה של חבר שלי קוזלק הרגיש צורך להבהיר שזו הופעה שלו ולא של Iron Maiden).

לקוזלק יצא שם של טיפוס מעט זעוף, כנראה בעקבות פעמים שנזף בקהל שלו על עניין כזה או אחר או בעקבות תשובות מתריסות שענה בראיונות, או השיר שכתב לכבוד "War on Drugs – "War on Drugs: Suck my Cock . הוא לא תמיד מנומס, אבל מי אני שאגיד משהו על מארק; תמיד אעדיף להאזין למוזיקה מעולה של טיפוס כמו קוזלק מאשר למוסיקה בינונית ומשעממת מאנשים על הכיפאק כמו דייב גרוהל או אדי וודר.

לפעמים, אחרי שאני כבר מכיר ארבעה-חמישה אלבומים של אמן, קשה לשמר עניין והתרגשות לקראת האלבומים הבאים; לא פעם זה גורם לי לפספס אלבומים מעולים. לשמחתי כן יצא לי להכיר אלבומים של Sun Kil Moon והם אכן מעולים. האלבום האחרון, שאותו הסיבוב הנוכחי וההופעה בארץ באים לקדם, הוא לא פחות טוב מאלבומיו הראשונים עם RHP. קוזלק אולי בא ממקום קצת אחר מהמקום בו היה לפני 20 שנה אבל נראה שהוא ממשיך להתמקד במה שתמיד עניין אותו, יצירת מוזיקה יפיפייה.

קוזלק הוציא אלבומים עם RHP, אלבומי סולו תחת שמו ואלבומים עם Sun Kil Moon, אך לא מדובר בזיקית, יוצר מולטי ז'אנריסטי מהסוג של דיוויד בואי או מייק פאטון. מארק קוזלק הוא תמיד אותו זמר עם קול בריטון שרודף אותך כמו שד, הוא תמיד כותב שירים שיושבים איפשהו תחת הכותרת הכללית של רוק אלטרנטיבי ופולק ויחד עם זאת, המוסיקה של Sun Kil Moon שונה מזו של RHP בכך שכמו אמנים אחרים עם קריירה ענפה, שהתחילו בלהקה עם עיבודים וסאונד מאוד מקורי וקיצוני כדוגמת פרנק בלאק או ניק קייב, הוא כבר לא מחפש את הסאונד שאף אחד אחר לא מצא או להיות הכי קיצוני ולצרוח או לבכות את מה שאפשר פשוט לשיר. נשמע שעם ההתבגרות הוא מתנתק מהסאונד שאותו הוא המציא ב-RHP, אותו סאונד שנהיה לאהוב כל כך, כאילו שאתגר את עצמו להגיע לאותן עוצמות רק שעכשיו הן בטמפו רגיל, בלי כל כך הרבה רוורב, בלי גיטרות בפול דיסטורשן וכמעט באפס ווליום, יותר נקי. אלה שתי האגורות שלי בעניין, נתראה בבארבי.

אז מה צריך לעשות כדי לזכות בכרטיס?
השאירו תגובה. זה כל מה שנדרש מכם. (אם אתם רוצים להיות יצירתיים, ספרו מה השיר הכי עצוב שאתם מכירים?). הקפידו להשאיר את כתובת המייל שלכם בשדה המתאים (אל תדאגו, היא לא חשופה לאיש מלבדי), והזוכים, שייבחרו אקראית, יקבלו במייל הודעה על הזכייה. איזה כיף לקבל מתנות! תודה ליובל ולדיוויד!
שימו לב: ההגרלה תהיה פתוחה עד יום שישי בערב בלבד!

166 תגובות על “כרטיסים במתנה: Sun Kil Moon (+פוסט אורח)”

  1. Efrat הגיב:

    מעניין להכיר. אכן לא זמר "רקע"

  2. שחר ש. הגיב:

    כנראה ש"אבות ובנים" של אביתר בנאי, אבל גם Rainbows and pots of gold של Stereophonics מתמודד עיקש.

  3. גילש הגיב:

    תודה

  4. שחר הגיב:

    התחלתי לשמוע כשחבר סיפר שהוא מגיע לבארבי. Ben's my friend שיר מדהים…

  5. דפנה שור הגיב:

    כיף לא להיות העצוב היחיד בסביבה.

  6. הדס הגיב:

    תקוות הן דבר מוזר. לפעמים תולים אותם על וו מחוץ למקום הכי לא נכון. ואז הולכים במסדרונות המקום הזה מיוסרים עד שמאיזה חריץ באה השמש והכל מתחיל להשתנות. בתוך המקום הזה ולא משנה אם זה מקום עבודה, צבא או רק אהבה מהסוג המייסר, מקפיד מארק קוזלק לפסוע מאחורי עם הגיטרה שלו. פסקול העצב החורך שלו הוא עונג גם כשהכל טוב אבל כשרע לך הוא כמו רפסודת הצלה קטנה שנגררת אחריך ומזמינה אותך לבוא לנוח אצלו קצת ולאזור כוחות כדי להמשיך לחתור.

  7. דוד הגיב:

    העיירה בוערת

  8. אייל הגיב:

    תודה. שתי ההופעות הקודמות שלו בארץ היו מעולות.

  9. קרן הגיב:

    תודה
    תוכי יוסי

  10. נויה הגיב:

    radiohead – lucky
    תודה! 🙂

  11. יניב הגיב:

    – The Smiths I know its over.. :'(

  12. מאשה הגיב:

    זמר שלוש התשובות

  13. Thomas הגיב:

    The past is a grotesque animal

    תודה 🙂

  14. חגי טבת הגיב:

    skinny love – bon iver
    Retrograde – James Blake

  15. אופיר הגיב:

    כשעצוב באמת, כל שיר נצבע באפור-שחור-לבן. הכל עצוב.
    גם עכשיו.

  16. איילת הגיב:

    "Afraid" של ניקו.

  17. שמחה הגיב:

    נשמע מענין

  18. חן הגיב:

    אני מאוהב במארק קוזלק מאז רד האוס פיינטרס בהחלט, ו-Have You Forgotten שיר מעולה ועצוב. לא יודע אם הכי עצוב שאני מכיר, אבל עצוב.
    אם יש שיר ששובר אותי כל פעם זה In The Backseat של ארקייד פייר.

  19. אופיר סויסה הגיב:

    כל שיר של אליוט סמית

  20. רון הגיב:

    יש כל כל הרבה שירים עצובים, לבחור אחד?

  21. רועי הגיב:

    Katy Song

  22. יואב ארדן הגיב:

    Hair – The Flesh Failures (Let The Sunshine In)
    אולי השיר העצוב ביותר שאני מכיר, במיוחד כשרואים את הסצינה הזו מהסרט.
    http://youtu.be/NaAC9vDFozc

  23. נדב הגיב:

    הו מארק….
    אני מעריץ גדול, אבל היה לי קשה לעכל את בנג'י, הוא כל כך ישיר ועירום.. עד כדי בוטות שלא מאפיינת את האלבומים הקודמים.. יש פה עצב מזוקק שמתחמק בזהירות מייפיוף יתר.

    איך אפשר לבחור שיר עצוב אחד?
    בחרתי שניים…

    Spiders And Flies – Mercury Rev
    A perfect Circle – 3 Libras

  24. רון הגיב:

    lou reed the kids

  25. מיכל הגיב:

    פוסט מעניין, תודה 🙂

  26. ניבי הגיב:

    Caroline says II של לו ריד, ובכלל, כל "ברלין" גורם ללב שלי להתכווץ נורא.

  27. שחר ז הגיב:

    השיר הכי עצוב הוא Grinnin' In Your Face של אדואר ג'יימס המוכר יותר בשם הבמה SON HOUSE

  28. בתיה הגיב:

    בעיני הוא באמת ההיפך מדייב גרוהל, וזו המחמאה הכי טובה שאפשר לתת למוזיקאי.
    חוץ מזה, אין מה לעשות, אבל השיר העצוב ביותר בהיסטוריה הוא שיר הנושא של מרקו.

  29. paz הגיב:

    R.E.M. – Everybody Hurts

  30. הדס הגיב:

    בת 31 של אודליה ברלין. לא אוהבת את דירוגי "הכי", שיר ישיר ועצוב.

  31. דניאל ב. הגיב:

    שלום!!!!!!!!!
    תודה

  32. מיה הגיב:

    כמעט כל שיר של ניק דרייק…
    תודה!

  33. מיכל הגיב:

    תאטרון רוסי.

  34. תוכי יוסי הגיב:

    Oh Comely

  35. דור הגיב:

    wouldn't mama be proud?

    אליוט סמית' 3>

  36. נעה קינן הגיב:

    מחכה להופעה הזו כבר חודשים..

  37. אורי הגיב:

    אבות ובנים, hands down, לפחות מבחינתי

  38. מאיה הגיב:

    פספסתי את 2 ההופעות האחרונות שלו בארץ. אולי זה יצא לטובה שאראה אותו לראשונה אחרי האזנהע לאלבום הזה 🙂

  39. דורון (אחר) הגיב:

    כל שיר עצוב טוב עושה לי קלנזינג לנשמה… לא יכול לבחור אחד ספציפי

  40. אלפרד הגיב:

    הכי עצוב שישר עולה לי לראש
    soulsavers-you will miss me when i burn

  41. יואב הגיב:

    "חופשה של אלף שנה" של שלום גד

  42. לנה הגיב:

    Meat is murder של הסמיטס. אני לא צמחונית, אבל השיר הזה מצמרר יותר מההרצאה של גרי. עצוב ביותר!
    וכמובן שאת רוב השירים של קוזלק אפשר לקטלג כי סופר מדכאים, אבל זה היופי שבו 🙂

  43. אלעד הגיב:

    The National-Sorrow

  44. candy הגיב:

    מלא זמן שלא הייתי בהופעה עצובה. אולי ב low

  45. הראל הגיב:

    פשוט עצוב – Love Will Tear Us Apart

  46. מורן הגיב:

    נשמע מעניין ומרגש

  47. mik הגיב:

    לא הכי עצוב, אבל אחד מהעצובים
    Antony & The Johnsons – Cripple & The Starfish

  48. beefgallo הגיב:

    השיר הכי עצוב שאני מכירה
    (אל תבכי, חיה מסכנה)

  49. אייל הגיב:

    מספר המתחרים על "השיר העצוב" פשוט גדול מדי. וגם, זה תלוי בתוכן השיר ובתקופה הספציפית.

  50. "דני גיבור". נורית הבתזונה הזאת 😞

  51. עידו זנד הגיב:

    dEUS – Right as Rain

  52. ניר הגיב:

    אבות ובנים

  53. בן הגיב:

    בתוך הצינורות, ללא עוררין.

  54. עמית הגיב:

    השיר הכי עצוב בכל הזמנים הוא קאריסה.
    כשהתיישבתי (באוטו) להקשיב פעם ראשונה לבנג'י,
    היתה לי בדיוק שעה של נסיעה ותכננתי להקשיב לכל האלבום,
    בסופו של דבר כל הנסיעה שמעתי את קאריסה בריפיט, עד שהצלחתי לשמוע ולהבין כל מילה.
    העיניים לא נשארו יבשות.

    זו אולי לא הופעה ראשונה שלו בארץ,
    אבל זו פעם ראשונה שמגיע לארץ זמר עם אלבום השנה בעולם.

  55. בת-חן חזן הגיב:

    הלוואי…

  56. Jijimiji הגיב:

    שלל שרב.
    השיר הזה הורג אותי.

  57. עמית יצחקי הגיב:

    תודה!
    קשה לבחור שיר אחד, אבל הראשון שעלה לי לראש הוא I know it's over..

  58. ophir הגיב:

    pink moon

  59. תום רייך הגיב:

    גם לי לקח זמן עד שהגעתי לחיבור עם אדון קוזלק. Red House Painters התגלגלו אצלי באוסף ולא התחברנו. המעגל נסגר עם האלבום האחרון של מארק עם Deasertshore ומאז אנחנו נפגשים בלילות…

    אז שיר עצוב מאלבום עצוב של להקה קטנה ועצובה…
    Slum Creeper של Calla מהאלבום השני שלהם Scavengers

  60. איתמר הגיב:

    כמו תמיד, השירים הכי עצובים גם נותנים לי תקווה.

    הנה "כשלילה יורד" של בלובנד ורות דולורס וייס מתוך הסרט "המסע הארוך".

  61. תו הגיב:

    הלוואי שאבחר (:

  62. ירדן הגיב:

    אלבום מופתי, הלוואי שאזכה.

  63. יאיר הגיב:

    מנסה את מזלי!

  64. עינת הגיב:

    אולי Alone again
    לא לגמרי בטוחה…

  65. נמרוד הגיב:

    כדורי הרגעה בדבש

  66. רונית הגיב:

    כלום לא עצוב (לי)

  67. דודי הגיב:

    זה מה שעולה כרגע, אבל יש עוד 100 במקומו, ברגע אחר
    laura marling – what he wrote

  68. tamar הגיב:

    תגובה תגובה

  69. ערן הגיב:

    -הביצוע של רות ל"משירי ארץ אהבתי"
    i have forgiven Jesus- morrissey

  70. נמרוד שקד הגיב:

    בגיל ההתבגרות – the cure: pictures of you

  71. עומר הגיב:

    גבריאל בלחסן – עץ אגוז.
    ואם יצירות קלאסיות נחשבות, אז John Dowland – Flow My Tears כמובן.

  72. אמיר הגיב:

    How to Disappear Completely

  73. איתן הגיב:

    This Mortal Coil – Holocaust 🙁

  74. נצח הגיב:

    השיר עם העצב הרך ההוא משתנה אצלי בכל עת
    יש ימים שהוא יהיה של מוסיקאי מסויים ויש לילות של אחרת.
    ורוצה לתת לעצמי את התקווה לזכות בהופעה אז כותבת כאן-)

  75. שחר הגיב:

    Fruit Tree

  76. גילה הגיב:

    היוש , יש שיר שאני לא זוכרת את שמו

  77. אלעד הגיב:

    לחלוטין קאריסה מאותו האלבום. שובר את הלב לרסיסים קטנים.

  78. נעם הגיב:

    תגובה! גו מארק קוזלק.

  79. גיא הגיב:

    יהיה מגניב לזכות בכרטיס.

  80. זיו הגיב:

    slint – washer

  81. ג'ני הגיב:

    תודה!

  82. מאיה הגיב:

    + אני רוצה +

  83. נעם הגיב:

    שיר די כואב

  84. נעם הגיב:

    תיקון לתגובה הקודמת שלא יצאה טוב-
    Kansas city- Damian Jurado
    שיר די כואב

  85. עופר ה. הגיב:

    תודה

  86. עופר ה. הגיב:

    תודה!

  87. ניר הגיב:

    בנאלי קצת לבחור שיר מ-Disintegration, אבל Homesick בהחלט עונה להגדרה.

  88. יוסי ברק הגיב:

    Robert Wyatt – Sea song

  89. רועי הגיב:

    תגובה

  90. עידן הגיב:

    the past is a grotesque anima חד משמעית

  91. תום הגיב:

    הקאוור שלו עם SUN KIL MOON למודסט מאוס (NEVER ENDING MATH EQUATION) מפיל אותי כל פעם מחדש.

  92. אלה הגיב:

    השיר הכי עצוב שיש http://www.youtube.com/watch?v=pJSC25Ue8Gg (אחרי שכבר הזכירו את רוברט וייאט)

  93. יותם הגיב:

    השיר הכי עצוב שאני מכיר הוא words של low. השיר עצוב בפני עצמו ומהווה פתיחה כואבת לדיסק הכי עגמומי וכנה ביקום.

  94. משה הגיב:

    שיר עצוב של אביב גפן

  95. יותם הגיב:

    Pictures of You 🙁

  96. Avishay Zawoznik הגיב:

    Underneath the weeping willow / grandaddy

  97. בת-אל הגיב:

    בא לי להיות בהופעה שלו. תודה על ההיכרות 🙂

  98. דוד שפיר הגיב:

    אשמח מאוד לכרטיס!

  99. איתי הגיב:

    השיר הכי עצוב בשבילי הוא I'm Around by John Frusciante.
    למה? כי זה מחובר לאקסית, ההיא שהשאירה פצע מדמם , גם כמה שנים אחרי, ובעיקר החלק הזה, שתמיד מסמר את השערות :

    I want to again be holding hands
    With you underwater
    And couldn't we get a second chance
    To go back and start over

  100. יובל הגיב:

    אני רוצה את הכרטיס הזה!
    הפעם הראשונה ששמעתי את RHP היתה על קסטה שהגיעה בחבילה שחבר שלח אליי מהארץ ליפן, אחרי שהאלבום הראשון שלהם יצא. בצד השני היה בו רדליז. הייתי שומע אותה הרבה, בעיקר את הצד הזה של RHP, בעיקר בבקרים, ברכבות בדרך לעבודה. אח"כ קניתי בטוקיו את כל שאר הדברים שלהם, לאט לאט, עד אולד ראמון, לא כולל. את השיר הכי עצוב אי אפשר לשמוע, אבל DROP שדיויד שם הוא שיר נהדר.

  101. יובל הגיב:

    הכי עצוב זה מזרחית

  102. עדי הגיב:

    לא יודעת אם הכי עצוב, אבל לבטח אחד הכי עצובים שיש:
    https://www.youtube.com/watch?v=cALnCIIVtjA
    "מחיאות כפיים" של גבריאל בלחסן.

  103. במבי הגיב:

    אולי לא "הכי", אבל עצוב עד דמעות של מארק קוזלק: Ruth Marie

  104. קרן הלמר הגיב:

    אחד מהאמנים האהובים עליי מילדות
    אף אחד לא גילה לי אותו…אני גיליתי אותו לעצמי ומשם…לכל היקום

  105. יובל הגיב:

    אני צריכה לחשוב על זה עוד זמן.

  106. אייל הגיב:

    ערים וזיכרון של בלובנד?
    black star של רדיוהד? כל שיר אחר שלהם מ-OK computer?
    time של פינק פלויד?

    לא יודע איזה "הכי עצוב". כל אחד לוחץ על נקודות רגישות אחרות.

  107. לירון הגיב:

    השיר על תוכי יוסי- עצוב נורא.
    וגם וידאוטייפ של רדיוהד לא בדיוק גורם לי לקום ולפצוח בריקוד דרבוקה (:

  108. קובי הגיב:

    גיא, הבן שלי, אומר "אליפלט".
    ואני, בגלל הסיפור המצמרר: "ברית דמים" (עוד זה מדבר וזה בא).
    ו"האיש מן הבקעה". ו"החיטה צומחת שוב".
    בכלל, עם כל הכבוד לעצב קיומי של בריטים למיניהם (ויש המון כבוד), אותי, שחי פה, מעציבים יותר שירי השכול שלנו. אין על יום הזיכרון…

  109. שירה הגיב:

    כל שיר יכול להיות עצוב 🙁

  110. אסף הגיב:

    אני דווקא לא התחברתי בכלל ל Benji ומצאתי אותו בינוני. לעומת זאת מאד מאד אהבתי ועדיין שומע הרבה את שיתוף הפעולה עם ג'ימי לוואל שנקרא perils from the sea. זה אחת מאותם תקליטים שבהם כל הרצועות מעולות. אבל הנה קישור לאחת היותר מעולות מביניהן שמספרת על גוסטבו, העובד המקסיקני
    http://youtu.be/3nSuTSyymvU

  111. טל הגיב:

    הראשון שעולה לראש הוא anna begins של cownting crows

  112. עומר הגיב:

    כל האלבום Hospice של The Antlers :,(

  113. netta הגיב:

    כולי חיכיון להופעה הזו

  114. אסף הגיב:

    כנראה משהו של גבריאל ב.

  115. נדב הגיב:

    Lay me low של ניק קייב

  116. הילה ב הגיב:

    hurt של ג'וני קאש

  117. את זה אני ממש לא יכולה לסבול הגיב:

    Tindersticks – My Sister

  118. רחלי הגיב:

    אשמח לכרטיס

  119. Tsvika הגיב:

    השיר שבחרתי ׳בין הצללים׳ של משינה. שער בלדה שקט ולא אופייני של הלהקה על אחד שלא מוצא את עצמו בעולמנו ….

  120. ניסים אשתם הגיב:

    Somehow the wonder of life prevails שלו יחד עם ג'ימי לוויל מתוך האלבום. הכי נותן תקווה ולכן הכי עצוב

  121. אברהם הגיב:

    אין עליך גיא!

  122. ערן הגיב:

    אשמח לזכות בכרטיסים. בזכות הפוסט שלך נתתי לו צ'אנס נוסף, והתאהבתי ב-benji.

  123. שי ח הגיב:

    Hurt.

  124. יותם הגיב:

    הפתעה מדהימה שהוא מגיע לארץ :))

  125. צור הגיב:

    Last Year's Man

  126. דניאל הגיב:

    אתה פה חסר לי, עושה לי תמיד עצוב בלב

  127. IShapira הגיב:

    כנראה שכל Kind Of Blue זה הכי עצוב שיכול לבוא

  128. Tal הגיב:

    Hope there's someone, Anthony and the Johnsons

  129. יותם הגיב:

    עמיר לב – אריה ורותי
    לחילופין
    Tom Waits – Christmas Card from a Hooker in Minneapolis

    אמן

  130. לרר הגיב:

    i never learnt to share של ג'יימס בלייק זה מה שעולה לי בראש כרגע

  131. אורית הגיב:

    אשמח לכרטיס.

    אחד השירים שכבר שנים עושה לי עצוב כשאני שומעת אותו: Crime of the Century

  132. דניאל ל הגיב:

    שבתות וחגים

  133. תום הגיב:

    Pictures of You

  134. אופיר הגיב:

    יש!

  135. שירן הגיב:

    strange fruit :[

  136. טל הגיב:

    27 של עינב ג'קסון כהן שיר עצוב מאד

  137. אלון הגיב:

    יש חגיגה

  138. אורי הגיב:

    גם אני רוצה כרטיס!

    בתור שיר עצוב אני בוחר את cold blooded old times של smog

  139. רון הגיב:

    הוי, מאוד יעילות הולכות להיות התגובות לפוסט הזה

    לפעמים "דשא ב'" של גבריאל בלחסן
    לרוב בביצוע הזה:

  140. נועה הגיב:

    ערב ב' כסלו ערן צור הכי מעציב

  141. שון הגיב:

    תודה על הפוסט דיוויד ותודה על הכרטיס גיאחה וקארמה

  142. אתי הגיב:

    משירי ארץ אהבתי בביצוע רות דולורס וייס.

  143. יונתן הגיב:

    אשמח לכרטיס שאתן לאשתי.

  144. ראם הגיב:

    הכי עצובים כרגע: בשפת בני האדם – רות דולורס וייס the mirror – john frucsiante ו- some things last a long time – daniel johnston

  145. אודי הגיב:

    הייתי בהופעה הקודמת והיה מעולה!!!!!!!!! חייב לזכות

  146. ברק הגיב:

    קלי דה מרטינו – Bumblebees

  147. קרן הגיב:

    תודה!

  148. יולי הגיב:

    אני דברים חינם רוצה !

  149. אמיר הגיב:

    Got a nagging prostate and I got a bad back
    When I fuck too much I feel like I'm gonna have a heart attack
    ועדיין הוא לא שוכח איפה היה כששמע שריצ'רד רמירז מת בנסיבות טבעיות.

  150. נוקה הגיב:

    שיר עצוב….Spiritualized – broken heart

  151. יגר הגיב:

    דמעות בגן עדן – אריק קלפטון.
    תודה!!

  152. ברכה הגיב:

    לאלביס יש מלא…

  153. נדי הגיב:

    רוצה!!!

  154. עודד הגיב:

    תודה

  155. דני הגיב:

    השיר Bonnie 'Prince' Billy – Black
    כתבתי קצת על אחת ההופעות האחרונות שלו בישראל כאן –
    http://dannyfel.wordpress.com/2013/10/31/%D7%A7%D7%95%D7%96%D7%90%D7%9C%D7%A7-%D7%A6%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%92%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%94-%D7%90%D7%95/
    תודה

  156. הילה הגיב:

    isn't a pity
    nina simone

  157. שלמה הגיב:

    השיר של אלקנה בגמר דה וייס עשה אותי ממש עצוב

  158. רוןנ הגיב:

    לא יודע אם הכי אבל ללא ספק עצוב (ומצוין): Eels – novocaine for the soul
    וכי הכי כיף למצוא קישור:

  159. גזר גמדי הגיב:

    Smashing Pumpkins – For Martha

    If you have to go don't say goodbye"
    If you have to go don't you cry
    If you have to go I will get by
    Someday I'll follow you
    And see you on the other side"

  160. עילית הגיב:

    איפה העוגה

    epitaph

  161. גידגיד הגיב:

    תודה

  162. אור פריד הגיב:

    אין על מארק

  163. רז הגיב:

    songs ohia- in the human world